
Adverteren
Adverteren op het platform loont
Internationale-Vrouwendag is het grootste online platform voor activiteiten rondom Internationale Vrouwendag in Nederland en België, 08 maart jaarlijks.
Daarnaast worden er wekelijks blogs geplaatst over emancipatie, rolmodellen, vrouwenrechten en succesverhalen over en door vrouwen.
Een advertentie op het platform loont en bovendien steun je een goed doel.
Adverteren – voorwaarden en tarief:
De rectable banner is een rechthoekige banner welke te vinden is in de sidebar.
De sidebar is te zien op elke subpagina van ‘Waar ben jij op 08 maart’.
Internationale Vrouwendag is niet BTW plichtig, dus je betaalt de prijs zoals hier aangegeven.
Kosten per advertentie: € 40,00
De advertentie blijft hiermee tot 01 oktober 2020 online en zal daarna worden verwijderd.
Advertorials – voorwaarden:
Met een advertorial op Internationale-Vrouwendag zet je je product in de spotlights.
Deel informatie rondom je merk, inclusief een mooie foto en 1 link naar je eigen website of content.
- Uniek artikel die betrekking heeft op vrouwen;
- Maximaal 700 woorden;
- Nette indeling (H1,H2’s etc);
- Alinea’s;
- 1 uitgaande link richting je eigen website
Kosten advertorial: € 60,00
Gewoon lekker helder: een vast bedrag ongeacht het aantal bezoekers.
Je kunt je bedrijf promoten op de site van Internationale Vrouwendag.
Het is heel eenvoudig en bovendien steun jij met jouw advertentie het goede doel.
Vanaf € 15,00 staat jouw advertentie online
>45.000 unieke bezoekers in maart
>65.000 pageviews
>Per verkochte advertentie 10% naar Pop-Up Truck van Stichting Jy
>Slechts beperkt advertentieruimte
Duizenden unieke bezoekers
In de periode rond maart trekt de site duizenden unieke bezoekers.
Dit biedt jouw bedrijf de uitgelezen kans om je product of dienst onder de aandacht te brengen.
Internet is krachtiger dan je denkt. Per maand brengen meer dan 11 miljoen mensen gemiddeld meer dan 43 uur online door.
Internationale Vrouwendag is een goed bezochte site en wordt niet alleen door vrouwen bezocht!
Steeds meer organisaties, musea, middenstand weten de site te vinden. Ze plaatsen graag hun activiteit. Bovendien wordt deze site gearchiveerd in de Koninklijke Bibliotheek.
Er wordt veel aandacht besteed aan SEO ( Search Engine Optimization) en de site staat altijd op de eerste pagina van Google.
De advertentie is bijna op alle pagina’s te vinden. Je advertentie krijgt uiteraard een link naar je site of facebookpagina.
Afgelopen jaar heeft een ondernemer in handgemaakte tassen, die doorgaans 15 unieke bezoekers per week trok, een betaalde advertentie geplaatst op deze site.
Het resultaat?
Zijn bezoekersaantal is in de maand maart gestegen naar 400 en heeft hij meer omzet gemaakt.
Je steunt bovendien het goede doel wanneer je adverteert.